Display advertising

Display advertisingEffectief in het verspreiden van display banners

Werkwijze

Onze designers ontwerpen banners in HTML 5. Dit zijn banners die snel laden en waarin veel meer mogelijk is dan alleen een statische afbeelding. Denk bijvoorbeeld aan mooie animaties of meerdere afbeeldingen die elkaar afwisselen. Zo valt de advertentie meer op en maken ze een professionele indruk.

Doelgroep en strategie

Samen met jou bespreken we je doelstellingen en je doelgroep. Als dit duidelijk is, kunnen we een campagne uitwerken. Wat willen we bereiken, hoe moeten de banners eruit zien en waar moeten bezoekers landen op de website? Zo halen we voor jou het maximale rendement uit de campagnes.

Remarketing

Met remarketing herinneren we jouw eerdere websitebezoekers aan een product of dienst welke zij op jouw site hebben bekeken. Dat doen we met dynamische beeldadvertenties. Een goede remarketingstrategie weet mensen te activeren om tóch terug te komen en te converteren.

Optimalisatie

Op basis van de data die we verzamelen kunnen we de campagne bijsturen. Bepaalde groepen of plaatsingen kunnen beter of slechter presteren dan andere. Door dit goed in de gaten te houden en op tijd bij te sturen, maken we de campagne rendabeler en effectiever.

Ervaring

Friks haalt het beste uit display advertising

Onze designers hebben ruime ervaring met het creëren van dynamische banners die de doelgroep aanspreken. Zij maken jouw banners standaard in zeven formaten voor verschillende plaatsen op diverse websites. Onze online marketeers maken gebruik van slimme technologie zodat jouw boodschap altijd op de meest waardevolle posities op de grootste en bekendste websites getoond worden aan de voor jou relevante doelgroep. Nu.nl, telegraaf.nl, vi.nl zijn hiervan voorbeelden.

'Een display campagne kan je naamsbekendheid een enorme boost geven. Maar als je banners niet aantrekkelijk zijn en de bezoeker niet intrigeert, missen je banners effect.''Aldrik Pilat, Ontwerper'Lees Aldriks blog
Een greep uit ons werk
Auto de BoerDe Mitsubishi dealer van Friesland

Auto de Boer is de Mitsubishi Dealer van Friesland en bestaat inmiddels al meer dan 50 jaar in Leeuwarden. Wij mochten de nieuwe responsive website ontwerpen, bouwen en inmiddels optimaliseren. Voor autobedrijven bestaat natuurlijk altijd de uitdaging dat de voorraad zeer veranderlijk is en de nieuwe modellen ook hun eigen podium behoren te hebben. Door de WordPress website te koppelen met het bestaande voorraadsysteem, besparen we eigenaren Jeroen en Arjan veel tijd in het bijhouden van de voorraad en het onderhouden van de website. We hebben met veel plezier aan dit project gewerkt en zijn er erg trots op. Bekijk hieronder het resultaat.

Bekijk de case

BREAKING NEWS: Per 1 januari 2019 gaan @junction.nl, @in2media.live en @friksweb samen verder onder de naam JUNCTION Creative & Digital Agency. 🎉 Meer info? Link in bio. #friksweb

NEW WORK: www.deunsk.nl 😁 @_delangejeroen_

BREAKING NEWS! Het redesign van Sanjesfertier staat online 💪🏻. Lees alles over de case op onze website. De link vind je in onze Bio. #friksweb #webdesign #bedrijfsfotografie

Die keer toen @jochem1979 op vrijdagmiddag Anne Hazes en Ricky ‘Genot’ uitnodigde 😁🎉 #workhardplayhard #friksweb #vrijmibo #tb

25 portretten voor @teamfrysk 📸 Laat het schaatsseizoen maar komen! 💪🏻 #portretphotography #elfstedenhal #smile #friksweb

Gratis quickscan
Hoe presteert jouw website? Klik hier voor een gratis Quickscan!
×