Online marketing

Gecertificeerde specialistenHet hoogste rendement uit jouw marketingbudget

Hoe wij werken?

Creatieven en techneuten met de focus op conversie

Bijzonder aan Friks is de intensieve samenwerking tussen verschillende online specialisaties. Zo zorgen onze designers en programmeurs voor een zoekmachine vriendelijke en technisch kloppende website met een uniek design. Onze online marketeers halen het maximale rendement uit de online uitgegeven euro’s.  Onze strategen, ontwerpers, online marketeers en ontwikkelaars werken altijd nauw samen om de website te maken die naadloos aansluit bij jou bedrijf en filosofie. Door jouw kennis van het vakgebied te combineren met onze kennis van marketing, zorgen we ervoor dat je groeit!

Elke markt is anders

Met onze kennis en ervaring van online marketing en jouw kennis van de markt maken we graag van een goed idee een gedegen strategie. Zit jouw doelgroep vooral op social media of focussen we ons eerst op de bezoekers die je jouw bedrijf benaderen via de zoekmachines? Onze aanpak is voor al onze klanten uniek. Samen bepalen we altijd welke middelen mix het beste past bij jou online strategie. Vervolgens gaan onze Google gecertificeerde specialisten gaan graag voor je aan de slag.

Uw website hoger in de resultaten van de zoekmachines? Onze SEO specialisten zorgen ervoor. Geen website is hetzelfde, daarom hebben we voor iedere website een persoonlijke en resultaatgerichte benadering.

Lees meer

Als officiële Google Partner kennen we AdWords vanbinnen en vanbuiten. Met AdWords ben je altijd aanwezig op het moment dat jouw doelgroep online zoekt naar jouw producten of diensten. Je betaald pas als iemand op je advertentie klikt.

Lees meer

Met display advertising worden (geanimeerde) banners aan potentiële klanten getoond. Dit is een mooie manier om jullie producten onder de aandacht te brengen bij potentiële klanten die nog niet bekend zijn met jullie bedrijf.

Lees meer

In Nederland maken wekelijks 10 miljoen mensen gebruik van social media. Via sociale netwerken kun je zeer gericht je boodschap of advertentie richten op groepen met een bepaalde interesse of op basis van een locatie.

Lees meer

Naast het verhogen van het bezoek kun je ook het rendement van een site verhogen. Dat doen we door je website aan te passen aan de wensen en het gedrag van jouw doelgroep. Door het gedrag van de bezoeker te bekijken sporen we knelpunten snel op.

Lees meer

E-mailmarketing is een mooie manier om je verkoopcijfers bij je bestaande klanten te verhogen. Ook werkt het zeer bevorderend voor je klantloyaliteit. Direct mailing is ook een veelgebruikte tool bij kennisoverdracht. Wij helpen je graag op weg.

Lees meer
'Bijna de helft van de bezoekers haakt af als een website langer dan 3 sec. nodig heeft om te laden. Lees wat je hier aan kunt doen.''Ruben Hoekstra, Online marketeer'Lees Ruben's blog

Meten is weten

Het maximale uit elke bezoeker

Hoeveel orders zijn er nodig om de omzetdoelstelling te behalen? Hoeveel bezoekers hebben we nodig om dit aantal orders te behalen? Wat mag een conversie kosten? Het prachtige van online marketing is het feit dat alles meetbaar is. Met onze software meten we het gedrag van de bezoekers van op een website zodat we het maximale rendement uit elke bezoeker kunnen halen.

Wij staan voor je klaar
Een greep uit ons werk
SmokeFreeSuccesvol stoppen met roken

SmokeFree helpt mensen om succesvol te stoppen met roken. Dit doen zij door persoonlijke, individuele coaching en groepscoaching bij organisaties en bedrijven. In het kader van Stoptober, een landelijke campagne in Nederland waarin bekende en onbekende Nederlanders in de maand oktober stoppen met roken, hebben we diverse online campagnes opgezet. Dit allemaal met het doel om zoveel mogelijk verkeer naar de website te leiden en leads te genereren.

Bekijk de case

Om de stad Leeuwarden onder (toekomstige) studenten te promoten is @leeuwardenstudiestad een nieuwe campagne gestart: Leeuwarden Student City. Onderdeel van de campagne is hun nieuwe website: www.leeuwardenstudentcity.nl (link in bio☝🏻) die wij hebben mogen ontwerpen en ontwikkelen.🙌 #leeuwarden #friksweb #webdesign

Feestfirma kwam gisteren langs om de Valentijnsballonnen op de foto te zetten. Een goed moment voor Peter om even wat kostbare genegenheid te pakken 😘 #friksweb

Wie kent ‘m niet Thomas a.k.a Tommie. Al 5,5 jaar werkzaam bij Friks, wat echter maar een fractie is van het aantal jaren waarin hij diehard fan is van Cambuur. Zijn Cambuur sjaal is dan ook een kledingstuk die hij standaard draagt, naast zijn Adidas badslippers. Thomas komt niet vaak te laat, maar als hij te laat komt kan dat twee redenen hebben 1. Hij krijgt zijn fiets niet uit zijn dichtgevroren fietsenhok. 2. Hij moet wachten totdat het licht is zodat hij het gat in z’n dak kan controleren. Thomas wordt blij van level-uppen in Pokémon Go en van witbrood zonder zaadjes. Met het witbrood maakt hij de beste tosti’s die precies 15 minuten geroosterd moeten worden. In vergelijking met zijn schreeuwende collega’s is Thomas stilletjes geobsedeerd met cryptocurrency. Wil je Thomas een keer spreken? Vraag dan naar support en wij verbinden je graag door! #friksweb #medewerker #cambuurfan #pokemongo #witbrood #support

Vandaag was Friks aanwezig bij de Webwinkel Vakdagen. We hebben veel interessante lezingen mogen bijwonen. #webwinkelvakdagen #friksweb #e-commerce #conversieoptimalisatie #klantbeleving #onlinemarketing #SEO #GoogleShopping #kennisismacht

Wij drinken onze koffie voortaan uit een Shopware mok. Friks is namelijk Shopware Solution Partner! 🙌 Geen idee wie, wat, waar Shopware is? Wij vertellen je er graag meer over in onze blog! Link in bio☝🏻

Gratis quickscan
Hoe presteert jouw website? Klik hier voor een gratis Quickscan!
×