Sanjesfertier Redesign, video, fotografie en een online campagne

Sanjesfertier

Alle disciplines voor één klant

Superblij zijn we met het resultaat van het redesign van de website van Sanjesfertier. Het webdesign, de foto- en videografie maar ook de teksten komen allemaal van onze hand. Alle disciplines van ons bedrijf hebben samengewerkt aan deze opdracht aangezien we nu ook de marketingcampagne voeren. Het doel? Elke middag het speel- en dierenpark vol!

DienstenNaar website

Volledige verbouwing

Sanjesfertier is afgelopen jaar volledig verbouwd. De opdracht voor het redesign was dan ook duidelijk: “Zorg er voor dat de vier nieuwe attracties duidelijk zichtbaar worden op de site”. Daarnaast; meer beleving, meer plezier en meer interactie. Ons antwoord: een redesign, nieuwe foto’s, een nieuwe video en nieuwe teksten om op deze manier de hoogtepunten van het speelparadijs beter uit te lichten.

Video in de achtergrond

Een snelle rondleiding

Voor nieuwe bezoekers is het van belang om direct de sfeer van het speelparadijs te kunnen proeven. We hebben hiervoor een sfeervideo gemaakt waarin je in dertig seconden een snelle rondleiding door heel het speel- en dierenpark krijgt. Van de regie tot aan de montage hebben we mogen genieten van het ongeremde speelplezier van onze figuranten 🙂

Nieuwe foto's

Als we toch bezig zijn ;)

Voor de video hadden we 10 figurantjes nodig. Dit moment hebben we aangegrepen om een volledige fotoreportage te maken met een eenduidig doel: Beleef Sanjesfertier! Op deze manier hebben onze cameraman en onze fotograaf in één middag 25 bruikbare afbeeldingen en een video kunnen afleveren. Iets waar we niet alleen op de website maar ook in de facebookcampagnes nog steeds van profiteren.

Advertenties op Facebook

Een website is niets zonder bezoekers

De marketingcampagne van Sanjesfertier heeft een duidelijk doel: Het park elke middag vol. Met de nieuwe website en de bijbehorende Facebook advertising campagne willen we een grote groep mensen kennis laten maken met het speelparadijs. Via Facebook en Instagram tonen we advertenties aan ouders van jonge kinderen. De advertentie leidt social media gebruikers naar de nieuwe website waar ze een rondleiding krijgen door het volledig vernieuwde speelparadijs. De rij voor de glijbaan is nog nooit zo lang geweest. 😉

Onder de motorkap

Wat de klant wil is niet altijd wat Google wil. Complexiteit gaat vaak ten koste van de beheerbaarheid. Grote beelden zorgen er voor dat een website minder snel wordt. Bij elke project is het zaak dat we de balans vinden tussen vorm en functie. Hoe we dat hebben gedaan voor Sanjesfertier?

Als basis hebben wij WordPress gebruikt. Dit ‘content management systeem’ leent zich perfect voor websites zoals deze. Met een aantal aanvullende functionaliteiten hebben we er voor gezorgd dat de klant alles zelf kan beheren. Een nieuwe pagina aanmaken, foto’s uploaden of het wijzigen van het telefoonnummer? Kinderspel.

Lees meer

Zoekmachineoptimalisatie (SEO) heeft als doel een website hoger te laten ranken in de organische zoekresultaten van Google. Doorgaans geldt: hoe hoger de positie, hoe meer klikken en dus meer bezoek naar je website. Voor Sanjesfertier hebben we alle teksten opnieuw geschreven. Dit heeft geresulteerd in een stijging in de zoekresultaten van Google.

Lees meer

Voor de eindgebruiker is het belangrijk dat een website zo klein mogelijk is zodat de website zo snel mogelijk ingeladen kan worden. Dit staat haaks op het gebruik van video in een website. Doordat we de video vanuit YouTube inladen en er voor gekozen hebben om de video op mobiele apparaten niet te tonen, heeft de gebruiker geen last van lange laadtijden.

Lees meer
Een greep uit ons werk
De Vries TrappenDuidelijk doel: maximaal rendement

Onlangs hebben we de nieuwe website van De Vries Trappen gelanceerd. Een project dat in een goede samenwerking met De Vries Trappen geresulteerd heeft tot een mooi eindproduct. Het doel? Het aantal leads verhogen bij, niet één, maar twee doelgroepen. Daar hoort een website bij die beide doelgroepen informeert, overtuigt en De Vries Trappen nóg succesvoller maakt.

Bekijk de case
Wij hebben aan deze
case gewerkt
Samenwerken?

BREAKING NEWS: Per 1 januari 2019 gaan @junction.nl, @in2media.live en @friksweb samen verder onder de naam JUNCTION Creative & Digital Agency. 🎉 Meer info? Link in bio. #friksweb

NEW WORK: www.deunsk.nl 😁 @_delangejeroen_

BREAKING NEWS! Het redesign van Sanjesfertier staat online 💪🏻. Lees alles over de case op onze website. De link vind je in onze Bio. #friksweb #webdesign #bedrijfsfotografie

Die keer toen @jochem1979 op vrijdagmiddag Anne Hazes en Ricky ‘Genot’ uitnodigde 😁🎉 #workhardplayhard #friksweb #vrijmibo #tb

25 portretten voor @teamfrysk 📸 Laat het schaatsseizoen maar komen! 💪🏻 #portretphotography #elfstedenhal #smile #friksweb

Gratis quickscan
Hoe presteert jouw website? Klik hier voor een gratis Quickscan!
×