De Vries Trappen Al 100 jaar expert in trappenbouw

De Vries Trappen

Duidelijk doel: maximaal rendement

Onlangs hebben we de nieuwe website van De Vries Trappen gelanceerd. Een project dat in een goede samenwerking met De Vries Trappen geresulteerd heeft tot een mooi eindproduct. Het doel? Het aantal leads verhogen bij, niet één, maar twee doelgroepen. Daar hoort een website bij die beide doelgroepen informeert, overtuigt en De Vries Trappen nóg succesvoller maakt.

Bezoek website

Twee doelgroepen

Hoe creëer je een website gericht op twee doelgroepen? Dit begint bij het goed in kaart brengen van de interesses en behoeftes van beide doelgroepen. Zo wil een particulier voorbeelden van de maatwerk trappen die De Vries Trappen biedt, terwijl een aannemer informatie zoekt over de leveringstijd van seriematige trappen voor een bouwproject. Met een team bestaande uit designers, online marketeers en contentmarketeers hebben we een website ontwikkeld die geschikt is voor beide doelgroepen, zonder dat ze elkaar in de weg zitten.

Beter vindbaar

Door topposities

We durven te stellen dat De Vries Trappen de organische zoekresultaten van Google domineert. Althans, op zoektermen zoals ‘klassieke trappen’ en ‘eiken trappen’. Mooi natuurlijk! Maar De Vries Trappen wil vaker gevonden worden door de in Google zoekende aannemers en architecten. Samen met De Vries Trappen hebben we een lijst opgesteld met zoektermen waarop zij graag gevonden willen worden. Na deze analyse en het schrijven van goed scorende webteksten, stond De Vries Trappen binnen een week na livegang in de top vijf posities met belangrijke zoektermen die aannemers en architecten gebruiken.

Meten is weten

Dat is dan ook hetgeen waar we ons de komende tijd op focussen. Door een continu proces van meten, analyseren en testen blijven we de website optimaliseren. Want hoe volledig de website nu ook is, het kan altijd beter.

Hoe zorg je ervoor dat de website van De Vries Trappen in no time op positie één staat in de zoekresultaten? Google AdWords! Google AdWords is een advertentieprogramma waarmee wij de advertenties van De Vries Trappen ontwikkelen en optimaliseren. Zo garanderen we De Vries Trappen dat zij direct bovenaan in de zoekresultaten zichtbaar zijn met hun nieuwe website.

Lees meer

De hoge posities die De Vries Trappen heeft, willen we behouden en uitbreiden met andere belangrijke zoektermen. Hoge posities betekent meer bezoekers, meer bezoekers, meer data en meer data betekent: conversieoptimalisatie. Want die leads moeten uiteraard binnen blijven stromen.

Lees meer
Webteksten schrijven

Webteksten schrijven die lekker weglezen en goed scoren in Google is een vak apart. Twee verschillende doelgroepen op één website maakte dit tot een nog mooiere uitdaging. Ook dit blijven we continu optimaliseren om ervoor te zorgen dat deze teksten hun doorslaggevende functie niet verliezen.

Wij hebben aan deze
case gewerkt
Samenwerken?
PyraSied

Xtreme Acrylic

Bekijk case
Woonboerderij Maja

Ambacht met persoonlijk karakter

Bekijk case
SmokeFree

Succesvol stoppen met roken

Bekijk case

BREAKING NEWS: Per 1 januari 2019 gaan @junction.nl, @in2media.live en @friksweb samen verder onder de naam JUNCTION Creative & Digital Agency. 🎉 Meer info? Link in bio. #friksweb

NEW WORK: www.deunsk.nl 😁 @_delangejeroen_

BREAKING NEWS! Het redesign van Sanjesfertier staat online 💪🏻. Lees alles over de case op onze website. De link vind je in onze Bio. #friksweb #webdesign #bedrijfsfotografie

Die keer toen @jochem1979 op vrijdagmiddag Anne Hazes en Ricky ‘Genot’ uitnodigde 😁🎉 #workhardplayhard #friksweb #vrijmibo #tb

25 portretten voor @teamfrysk 📸 Laat het schaatsseizoen maar komen! 💪🏻 #portretphotography #elfstedenhal #smile #friksweb

Gratis quickscan
Hoe presteert jouw website? Klik hier voor een gratis Quickscan!
×