Bagageonline.nl De laatste trends in tassen, koffers en handbagage

Bagageonline.nl

Marktleider in de verkoop van reisbagage

Bagageonline.nl is in 2006 begonnen onder de naam Brixx met vier fysieke winkels gevestigd in Groningen en Leeuwarden. Inmiddels behoort Bagageonline.nl tot één van de marktleiders op het gebied van verkoop van reisbagage in Nederland. In 2013 is de samenwerking tussen Friks en Bagageonline.nl begonnen. De samenwerking heeft zich inmiddels uitgebreid tot de ontwikkeling van een nieuwe webshop in Magento 2.0, het aanleveren van productfotografie, en de inzet van social media.

DienstenBezoek de website

Op maat gemaakt

De huidige webshop van Bagageonline.nl had veel bezoek maar weinig conversies. Om de klantbeleving en daarmee de conversies te optimaliseren is de nieuwe webshop voorizen van een compleet nieuwe design. Tegelijkertijd zijn we erg druk bezig geweest om de usability van de webshop te verbeteren. Eén van de onderdelen die we aangepakt hebben is de zoekfunctie van de webshop.

Optimaal zoekgemak

Unieke zoekfunctie

Om het gebruiksgemak te vergroten hebben wij een nieuwe, unieke zoekfunctie ontwikkeld op basis van Sooqr Search. Dankzij de nieuwe zoekfunctie komt de klant via zoektermen direct bij een passende koffer of tas terecht. Hierdoor kan de klant op een gemakkelijke en snelle manier koffers en tassen vinden voor een specifiek doeleinde.

Usability optimalisatie

Magento modules

De huidige website is ontwikkeld in Magento, het populairste webshop systeem van dit moment. Met behulp van diverse modules maken we de webshop zo gebruiksvriendelijk mogelijk voor de klant. Zo hebben we in 2015 een module van Post NL toegevoegd dat de orderafhandeling makkelijk maakt en de klant meerdere bezorgopties biedt. Ook hebben we een filtersysteem op basis van Improved Layered Navigation gemaakt en zijn we op dit moment bezig met Channable, een module om feeds naar bijvoorbeeld Beslist.nl en Bol.com te sturen.

Hoe gaan we verder?

Op het moment schrijven zijn we bezig met de redesign van de webshop. De nieuwe webshop wordt ontwikkeld in Magento 2.0, de opvolger van Magento. Verder zetten we ons ook in om het bereik van Bagageonline.nl te vergroten middels social advertising, met name via Facebook en Instagram.

Om ervoor te zorgen dat de webshop goed blijft functioneren doen onze Magento-experts wekelijks meerdere technische aanpassingen. Hierdoor is de klant altijd verzekerd van een optimale websiteprestatie. Meer weten over Magento mogelijkheden?

Lees meer

Momenteel zijn we druk bezig met het opzetten van een contentstrategie. Middels social media willen we de doelgroep aan het merk Bagageonline.nl binden en het bereik vergroten. Meer weten over social media mogelijkheden?

Lees meer

Op dit moment zijn we druk bezig met het ontwerpen van de nieuwe webshop van Bagageonline.nl. Meer weten over webdesign mogelijkheden?

Lees meer
Wij hebben aan deze
case gewerkt
Samenwerken?
Idenza

Shoes & Stuff

Bekijk case
Doppio Espresso

Online koffiebeleving

Bekijk case
The Retro Family

Vintage webshop voor een modern tijdperk

Bekijk case

Op bezoek bij Friks? Gezellig! Alleen je moet op het moment wel even langs de achterdeur, want het rolluik heeft besloten vast weekend te gaan vieren. Geen zorgen, de monteur is onderweg! #bijnaweekend #nooitmeernaarhuis

Om de stad Leeuwarden onder (toekomstige) studenten te promoten is @leeuwardenstudiestad een nieuwe campagne gestart: Leeuwarden Student City. Onderdeel van de campagne is hun nieuwe website: www.leeuwardenstudentcity.nl (link in bio☝🏻) die wij hebben mogen ontwerpen en ontwikkelen.🙌 #leeuwarden #friksweb #webdesign

Feestfirma kwam gisteren langs om de Valentijnsballonnen op de foto te zetten. Een goed moment voor Peter om even wat kostbare genegenheid te pakken 😘 #friksweb

Wie kent ‘m niet Thomas a.k.a Tommie. Al 5,5 jaar werkzaam bij Friks, wat echter maar een fractie is van het aantal jaren waarin hij diehard fan is van Cambuur. Zijn Cambuur sjaal is dan ook een kledingstuk die hij standaard draagt, naast zijn Adidas badslippers. Thomas komt niet vaak te laat, maar als hij te laat komt kan dat twee redenen hebben 1. Hij krijgt zijn fiets niet uit zijn dichtgevroren fietsenhok. 2. Hij moet wachten totdat het licht is zodat hij het gat in z’n dak kan controleren. Thomas wordt blij van level-uppen in Pokémon Go en van witbrood zonder zaadjes. Met het witbrood maakt hij de beste tosti’s die precies 15 minuten geroosterd moeten worden. In vergelijking met zijn schreeuwende collega’s is Thomas stilletjes geobsedeerd met cryptocurrency. Wil je Thomas een keer spreken? Vraag dan naar support en wij verbinden je graag door! #friksweb #medewerker #cambuurfan #pokemongo #witbrood #support

Vandaag was Friks aanwezig bij de Webwinkel Vakdagen. We hebben veel interessante lezingen mogen bijwonen. #webwinkelvakdagen #friksweb #e-commerce #conversieoptimalisatie #klantbeleving #onlinemarketing #SEO #GoogleShopping #kennisismacht

Gratis quickscan
Hoe presteert jouw website? Klik hier voor een gratis Quickscan!
×