Blog
Emma-WennekendonkEmma WennekendonkAccountmanager
Strategie5 oktober 2011

Webcare, een must voor jouw bedrijf!

Online klantenservice via social media

Iedereen heeft een mening of ervaring, zo ook over uw product of dienst. Dit kan een leuke mening zijn, omdat zij tevreden zijn over de dienst die u levert. Of juist een klacht wanneer ze het niet eens zijn met het product dat zij net hebben gekocht.

Tegenwoordig deelt men zijn mening of ervaring op het internet via social media. Dit kan zijn via Facebook of Twitter. Een consument heeft op dit moment een slechte ervaring met uw bedrijf, dat deelt men via social media: @Consument internet ligt er weer eens uit #uwbedrijf #fail. Hier wordt vervolgens niks mee gedaan, maar wat doet de consument en of uw klant als men dit leest?

Door dit bericht openbaar te gaan maken zou er een discussie kunnen ontstaan op het internet over uw product of dienst. U kunt hierdoor zelfs klanten mislopen. Of er zijn op dat moment meerdere klanten met hetzelfde probleem, waardoor u uw klanten kwijt kan raken. In de meeste gevallen weet u zelfs niet eens dat er een discussie is over uw product of dienst op het internet.

U kunt uzelf afvragen of het belangrijk is dat er gereageerd wordt op zo’n bericht. Voorbeeld: Excuses voor dit ongemak @Consument Op dit moment ligt de server eruit wegens een update, over een uur kunt u weer geheel gebruik maken van onze dienst.

Zo zijn er tal van voorbeelden wat de consument op het internet over uw product of dienst plaatst. Het kan namelijk ook zijn dat de consument via social media vragen stelt over uw product of dienst.

Het geldt voor veel bedrijven dat zij er geen tijd voor hebben om op deze berichten te reageren. Of u weet niet hoe u moet reageren. Toch verlangt de consument graag een reactie van u..

Want Vergeet niet: elk product of dienst heeft een vergelijking, dus er is altijd een concurrent! Houd daarom de consument en of uw klant ten alle tijde tevreden!

Dubbel feest omdat we vandaag naast junction.nl de webshop van Schutrups Exloo hebben gelanceerd! 😎

www.junction.nl is een feit! 💪🏻🥳

Soms heb je drie ingrediënten nodig om iets mooiers te maken. Vanaf april gaan wij samen met in2media en Junction Creative Group verder onder de naam Junction creative + digital agency. Op de hoogte blijven? Volg dan alvast het account van @in2media.live #headstogetherhandstogether #junction

Gezocht! Een Chief Happy Work die zorgt voor een solide personeelsbeleid en bergen positieve energie op de werkvloer. Want zelfs in een organisatie met een structuur die zo plat is als het Nederlandse landschap is een verbindende schakel nodig. Ben jij die veilige haven voor zowel de directie als zeventig enthousiaste professionals? Solliciteer dan snel! Link in bio. #vacature #friksweb #hrvacatures

Het jaarlijks kerstonbijt is weer een feit! Dit keer samen met onze maatjes van @in2media.live ⭐️

Gratis quickscan
Friks is niet meer. Sinds kort zijn wij Junction creative + digital agency. Bekijk hier onze nieuwe website
×